1 – 16. 06. 2021firmě PRE paní Chlumské byly zpřístupněny elektroměry k odečtům v jednotlivých vchodech a ve 12. patře. @Studentova
2 – 17. 06. 2021 @Hruskova a Ing. Brádka provedli vizuální kontrolu kompenzátorů v bytech do kterých jim byl umožněn přístup. Další kontrola v nepřístupných bytech musí být opět domluvena s vlastníky.
3 – 20. 06. 2021 paní ___ nahlásila ztrátu klíčů od úklidových komor Kyselova 1187 a 1188. Zajistí výměnu zámků a vyhotovení nových klíčů.
4 – 18. 06. 2021 se @Cechak sešel se zástupci firmy T-Mobile panem Lautenkrancem a domluvil se na zpřístupnění domu v termínu od pondělí 21. 06. 2021 – pátka 25. 06. 2021. Cílem „akce“ v našem domě má být „upgrade“ dodávaných služeb tak, aby fungovaly bez problémů. Dne 21. 06. 2021 vyvěšen informativní text na nástěnky ve vchodech.
5 – 21. 06. 2021 si paní ___ stěžovala formou SMS na zpřístupnění domu zástupcům firmy T-Mobile a na nabízení nevyžádaných služeb. @Cechak 22. 06. 2021 podal vysvětlení paní ___ mailem.
6 – Osobní jednání s Ing. Tomanem (SBD Praha 8) ohledně nalezených závad preventivní kontroly konané dne 23. 05. 2021. => Hledání nejvhodnějších způsobů odstranění závad. Opět byla zdůrazněna nutnost dohledání projektové dokumentace k našemu domu. (Požárně bezpečnostní řešení stavby)